Lumrah Kehidupan

~~tak akan pernah ada yang memahami diri kita melainkan diri kita sendiri dan kita tak akan pernah dapat memuaskan hati semua orang..pasti akan ada yang terkecil hati~~

Sunday, April 1, 2012

! ! Miss Them ! !


Sunyinyalah hujung minggu ni tanpa MEREKA..
Miss them so much!
wish you are here..
:'(

PORT DICKSON~
Asal hujung minggu jer rasa macam NOTHING ada kat sini...
-,-''
Ermm..

Sejak akhir2 ni mood nak belajar makin hilang..
Bila suarakan niat kat family mesti kena bangkang...
Hurm.
Apalah nasib..

Sejak sebulan kebelakangan ni rasa lonely gila..
Selama ni aku boleh tahan dengan bersabar lagi...
Tapi entah kenapa sekarang rasa macam dah tak boleh..
Ya Allah....

SHE..
SOMEONE SPECIAL IN MY LIFE..
I SPEND 9 YEARS WITH HER..
BERKONGSI SUKA DAN DUKA BERSAMA2..

Tapi hidup ni macam kat roda..
Tak selamanya dia dengan kita..

Disebabkan kejadian pada malam tu...
Dia terus dingin..
Langsung tak nak bercakap and pandang langsung muka aku..
Hurm..
Padahal benda ni jadi bukan salah aku..
Aku just sampaikan amanat orang..
Tu yang di suruh tu jugalah yang aku buat...
Aku tahu benda ni mesti jadi jugak...

Yela aku ni la yang jahat..
Aku ni jela yang mulut busuk..

Betullah cakap orang...
SATU KEJAHATAN YANG DIBUAT AKAN MELENYAPKAN BERIBU KEBAIKAN YANG DIBUAT..

THANKS...
REALLY2 APPRECIATE IT..

P/S : HILANG SEMANGAT!
:'(


No comments:

Post a Comment