Lumrah Kehidupan

~~tak akan pernah ada yang memahami diri kita melainkan diri kita sendiri dan kita tak akan pernah dapat memuaskan hati semua orang..pasti akan ada yang terkecil hati~~

Friday, February 3, 2012

Sabar Jer La~~


Memang selalu yang tua kena mengalah dengan yang muda erk?
lama2 give up plak mcm ni..
asyik2 kita jer..
aku pun ada hati dgn perasaan jgk...

budak2 zaman skrg semuanya di manjakan...
zaman aku dulu tak ada pula..
aku kalau nak pape semua kena usaha sendiri..
tapi adik aku minta jer terus dapat...
aku??
cuma mampu tengok jer..
sikit2 kena mengalah..
agak2 la...
aku pun nak hak kita jugak!!!
kalau kat tempat belajar 2 seboleh2 nak jimat..
sebab tak nak minta parents duit..
tak nak susahkan dowg..
aku pun ada keinginan nak membeli jgk!!!

susah sangat ke nak faham?
susah sangat ke nak adil..
anak bongsu jela boleh dapat semua?
yang tua blh tengok jer...
macam 2??

arghhhh!!!!!!!

p/s: lagi best dok umah sewa dari balik umah sendiri kalau setakat nak masam2 muka jer...
kat sana at least boleh wat hal sendiri..
:'(


No comments:

Post a Comment