Lumrah Kehidupan

~~tak akan pernah ada yang memahami diri kita melainkan diri kita sendiri dan kita tak akan pernah dapat memuaskan hati semua orang..pasti akan ada yang terkecil hati~~

Sunday, January 8, 2012

Friendship !!!



Seriously aku rindu sangat kawan2 sekolah aku..
kawan2 yang sentiasa ada di saat aku memerlukan...
sentiasa berusaha mengembirakan aku!
tapi sekarang masing2 dah jauh!


kenapalah aku tak sama tempat study dengan dowg?
even macam2 jadi kat aku..
dowg tak pernah pun nak jatuhkan aku...
support aku lagi adalah..
pernah sampai satu saat aku betul2 hilang semangat nak hidup...
tapi dowg still berada di samping aku..

SUMPAH AKU RINDU KOWG SEMUA!
TAK ADA YANG DAPAT GANTI KOWG!


aku selalu berharap ada yang betul2 ikhlas berkawan dengan aku!

:'(


No comments:

Post a Comment