Lumrah Kehidupan

~~tak akan pernah ada yang memahami diri kita melainkan diri kita sendiri dan kita tak akan pernah dapat memuaskan hati semua orang..pasti akan ada yang terkecil hati~~

Monday, December 19, 2011

~ Daus ~



tak tahu macam mana nak gambarkan perasaan aku.. dah 2 tahun dah berlalu.. tapi tak jugak dApat lupa dia.. :'( walaupun dah lama kami putus tapi seriously dia ni yang paling susah aku nak lupa.. entah kenapalah aku pun tak tahu.. padahal kenal sekejap jer pun...hmm... maybe sebab sepanjang kami kenal jarang gaduh kot.. banyak manis dari pahit.. entahlah.. kadang2 terfikir juga dia ni hidup lagi atau dah .........gambar dia pun dah xde.. dulu buang.. konon2 sbb nak lupakan dia la... sekarang menyesal.. tapi aku still ingat muka dia.. hmm... sayang......



kat sini lah aku kenal dengan dia.. time 2 dia kerja sini... dulu ari2 g sana semata2 nak jumpa dia... sanggup 2 kadang2 tggu sampai dia habis keja semata2 nak lpk ngn dia.. selalu jgk guna staff purchase dia semata2 nk isi masa tggu dia.. even demam pn sanggup pergi sana asalkan dapat jumpa dia.. mmg gila btl aku selama kenal ngn dia.. ishh... sekarang ni seboleh2 aku cuba elak dr lpk sini... sbb nya kalo g sana aku mcm nampak kelibat dia... rasa macam dia ada... and 1 persatu kenangan dgn dia terbayang...tapi dalam masa yang sama aku juga mengharapkan kalo 1 ari nti aku berjumpa balik dgn dia.... :'(


*sayang,bie terlalu rindukan sayang!!!!*

No comments:

Post a Comment